loading...
مرودشتيا
عزادار حسين بازدید : 105 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
گفتگوها فقط به منظور آشنایی بیشتر شما با اهداف و برنامه این عزیزان است و بنده سعی می کنم اصل بی طرفی رسانه ای ام را حفظ کنم. به ادامه مطلب هم برویدلطفا خودتان را معرفی کنید؟ سلیمه سبز چهره جوانترین کاندیدای شورای شهر این دوره سوابق کاری خودتان را شرح دهید ؟ دبیر مدرسه های غیر انتفاعی و مهد کودک شما در زمان مسئولیت هایتان چه کارهای قابل توجه ای انجام داده اید؟ من طوری به کارم عشق می ورزیدم که باعث تغییر رفتار نابهنجار دانش آموزان و حتی بهبود لکنت آنها می شدم که از سوی والدین آنها و مدیر مدرسه مورد تشکر و تقدیر قرار می گرفتم. انگیزه شما از نامزد شدن برای شورا چیست ؟ خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و این توانایی را در خود دیدم که پا به این عرصه گذاشتم. ویژگی های مثبت و منفی شورای سوم ؟ از ویژگی های منفی دوره سوم شورا همین بس که اعضاء آن زیاد با یکدیگر تعامل نداشتند و به اختلاف سلیقه ها دامن می زدند که این زیاد به سود مردم نبود . ویژگی مثبت آن دوره چند طرح فضای سبز و بستر سازی لونو پارک که بیش از 50 درصد آن اجرایی شده ، ایستگاه های اتوبوس روستاها و توسعه واحدهای حمل و نقل عمومی کار خوبی بود و کیفیت آب شهرک معلم نیز بهتر شده است . مرودشت را در یک جمله تعریف کنید ؟ شهری غنی و سرشار از در آمد که میتواند مورد تحسین جهانیان باشد. برنامه های آینده شما حول چه محوری خواهد بود ؟ برنامه های من حول محور عدالت اجتماعی است یعنی امکانات باید بین تمام اقشار و همه ی محله های فقیر نشین ، حاشیه ای و بالای شهر به عدالت تقسیم شوند و همه در نظر من با هم برابرند و به دنبال توسعه برنامه های اجتماعی فرهنگی ورزشی ، هنری و حتی اشتغال و کار آفرینی هستم . برنامه های شما برای ارتباط با رسانه ها و شفاف سازی چیست ؟ من در نظر دارم که با نشریات و رسانه ها ارتباط مثبت و مثمر ثمری داشته باشم و اطلاع رسانی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشم. عدالت شهری در برنامه های شما چه جایگاهی دارد ؟ جواب سوال شما را در سوال پیشین داده ام. تخریب در تبلیغات شما چه جایگاهی دارد ؟ من به شخصه از تخریب دیگران چه رقیب انتخاباتی چه زندگی شخصی متنفرم و به حامیان خود نیز این توصیه را کرده ام که لازم نیست رقبا را تخریب یا عکس آنها را پاره و.... کنند و مردم ما آنقدر آگاه هستند. با توجه با نامگذاری سال ، انتخابات را چگونه می بینید؟ ما نه در این سال بلکه همیشه باید هوشیار باشیم و در عرصه سیاسی و اقتصادی حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشیم و با حضور همه جانبه در عرصه های اقتصادی و سیاسی مشکلات را پشت سر بگذاریم تا به فردایی بهتر برسیم. چه سفارشی برای رقیبان دارید ؟ رقیبان را تاکنون با فهم و شعور اجتماعی و سیاسی بالایی دیدم و چون جوانترین کاندیدای این دوره هستم خود را در شان سفارش به بزرگترهای خود نمیدانم ولی یک خواسته دارم که چه پیروز شوم و چه به جمع آنها راه نیابم کسانی که در انتخابات پیروز می شوند میخواهم با یکدیگر تعامل ورابطه کاری خوبی داشته باشند به اختلاف سلقه ها دامن نزنند و به فکر مردم و آبادانی شهر باشند. صحبت شما با رای دهندگان ؟ از همه کسانی که در انتخابات شرکت می کنند تشکر می کنم که چنین حماسه سیاسی دیگری را رقم می زنند . نظر شما در مورد شایسته سالاری ؟ من کاملا با شیسته سالاری و استفاده از نخبگان و متخصصین در اداره امور شهر که توانایی های مختلفی نیز دارا باشند موافقم و معتقدم به جوان پرشور و انرژی و تحصیل کرده باید بها داد. اگر رای نیاورید چه می کنید ؟ اگر رای نیاورم نا امید نمی شوم و کارم را ادامه می دهم و ان شاء الله با کارشناسی ارشد پا به عرصه انتخابات بعدی خواهم گذاشت. شعار شما ؟ من اگر بنشینم ، تو اگر بنشینی ، ما اگر بنشینیم ، چه کسی برخیزد ؟ حرف آخر شما ؟ در آخر از همه حامیان خصوصا ورزشکاران ، بانوان ،جوانان ، وهمه مردم که باعث دلگرمی من بودند تشکر و قدر دانی می کنم و امیدوارم بتوانم با خدمت صادقانه گامی کوچک در قبال این همه لطف و محبت مردم بردارم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
معرفی شهرستان مرودشت به عموم ایرانیان عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    در انتخابات 92 به چه کسی رای می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 1,436
  • بازدید سال : 1,881
  • بازدید کلی : 24,378
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ