loading...
مرودشتيا
عزادار حسين بازدید : 137 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

گفتگوها فقط به منظور آشنایی بیشتر شما با اهداف و برنامه این عزیزان است و بنده سعی می کنم اصل بی طرفی رسانه ای ام را حفظ کنم.


مرودشت

گفتگو با محمد پرویزی، نامزد شورای چهارم مرودشت

لطفا خودتان را معرفی کنید.

محمدپرویزی هستم فرزند دادالله پرویزی متولد 1363مرودشت

تحصیلاتم را تا دیپلم در مرودشت گذراندم، دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد شیراز و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه علوم و تحقیقات هستم.

SAM 8524

سوابق کاری خودتان را شرح دهید.

در سال 1386 پس از پایان تحصیلات کارشناسی،اداره بازرگانی مرودشت نیروهایی با عنوان بازرس می گرفت و از آنجا که مشکل خدمت نداشتم وارد اداره بازرگانی شدم و به عنوان بازرس واحدهای صنفی، انبارها، سردخانه ها و تولیدی های شهرستان مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد منصوب شدم.

پس از آن با توجه به سوابق کاریم به استانداری منتقل شدم و در قسمت طرح تنظیم بازار و بازرسین ویژه استاندار مشغول شدم که بعد از مدت یک سال با توجه به اتمام مأموریتم به سازمان بازرگانی استان فارس منتقل و در قسمت کشف کالای قاچاق مشغول به فعالیت شدم که همزمان با حفظ سمت مسئولیت بازرس ویژه کمیسیون نظارت سازمان بازرگانی برعهده ام داشتم که بازرسی از اتحادیه ها از وظایف این کمیسیون بود.

هم زمان با هدفمند سازی به عنوان نماینده سازمان به استانداری معرفی شدم که در آنجا عضو در کمیته پایش و رصد و نظارت بازار استان، در دفتر مدیر کل هماهنگی و امور اقتصادی استانداری و همچنین نماینده سازمان در شورای تامین و دفتر بازرس ویژه استانداری فعالیت کردم که پس از روان شدن وضعیت هدفمندسازی به سازمان بازرگانی برگشتم.

سمت جدید من در سازمان بازرگانی، در اداره فرش بود که بازرس ویژه اتحادیه های فرش و تعاونی فرش دست بافت روستائی استان از وظایف من در این واحد بود که تقریبا همزمان با ادغام شدن سازمان بود.

بعد از چند ماه فعالیت در اداره فرش سازمان بازرگانی ، در جهت انجام ماموریت جدید به استانداری و در قسمت دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات مجلس مجلس نهم مسئولیت دبیرخانه را عهده دار شدم و با توجه به رضایت مسئولین ارشد استانداری چند ماهی در اداره کل امنیتی و انتظامی تجدید ماموریت شدم و خدمت رسانی کردم.

 پس از پایان مأموریت با توجه به رشته ام که مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی بود و علاقه و تجارب کاریم در حوزه اقتصادی بود به سازمان بازرگانی که تبدیل به سازمان صنعت و معدن و تجارت شده بود، برگشتم.

ابتدا در کمیته بحران صنایع رفتم که بعد از آن وارد حوزه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شدم که تا به امروز در این سمت فعالیت می کنم.IMG 6581شما در زمان مسئولیت هایتان چه کارهایی قابل توجهی انجام دادید؟

در مرودشت زمانی که در بازرگانی بودیم مسأله کنترل بازار را پیگیری کردیم که به نوعی می شود گفت با توجه به اولویتهای نظارتی، فهرست کالاها و خدمات موجود در بازار در قالب سه گروه تعریف می شود. گروه اول شامل کالاها و خدماتی است که براساس سیاستهای اقتصادی دولت و حساسیت کالا و خدمات در سبد خانوار دارای اولویت هستند. این کالاها شامل کالاهای طرح ذخیره سازی از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شیرخشک صنعتی، پنیر، کره، برنج، عدس، لوبیا، نخود، ماکارانی، روغن نباتی، قند و شکر، سیب، پرتقال و موز است. ضمن اینکه خدمات زیربنایی، حمل و نقل بار و مسافر، سوخت و شوینده ها نیز در این گروه قرار می گیرند.

گروه دوم شامل کالا و خدماتی هستند که از سوی کمیسیون های نظارت تعیین خواهند شد. این گروه شامل خدمات عمومی و برخی کالاها است.

گروه سوم نیز کالا و خدماتی هستند که در گروه اول و دوم نبوده ولی حائز اهمیت هستند. این گروه شامل سیمان، محصولات فولادی، آلومنیوم، مس، لوله و پروفیل، لوازم خانگی، محصولات پایه پتروشیمی، لاستیک خودرو، روغن موتور، قیر، لوازم التحریری، ماشین آلات کشاورزی، کیسه پروپیلنی، است که میشود گفت که با توجه به عنوان شغلی بازرس واحد های صنفی،انبارها و تولیدی ها سعی همه همکارانم ترویج قیمت مقطوع و جلوگیری از قیمت های کاذب بود که هرچند کامل به هدف نرسیدیم اما یه نوعی می شود گفت که زیرساخت ها را مهیا کردیم.

بازدید از پتروشیمی شهدای مرودشت

در زمانی که در کشف کالای قاچاق بودیم با کمک دستگاه های مسئول گشت مشترک راه اندازی کردیم که با قاچاق نفت کوره، سیگار، ماده مخدره بی تی، مشروبات الکلی، بارهای قاچاق ال سی دی و لب تاب و لوازم آرایشی مبارزه کردیم که در این سمت مورد تقدیر مسئولین ارشد استان قرار گرفتیم که حقیقتا خوشحالم که با کسانی مبارزه می کردیم که به تولیدکنندگان داخلی ضربه می زدند و باعث بیکاری مردم می شدند.

در اداره فرش وضعیت بیمه شدگان و همچنین متقاضیان دریافت وام مشاغل خانگی وضعیت جالبی نداشت که در آن زمان سعی کردیم که یک سازماندهی به این وضعیت بدهیم که بحمداله شاکر خداوندم که توفیق خدمت به این قشرضعیف از فعالین بی ادعا در حوزه اداره فرش را میسر نمود.

SAM 8521

انگیزه شما از نامزد شدن برای شورا چیست؟

تحول در سازه های مدیریت شهری و رواج فرهنگ قانون مداری

 

ویژگی های مثبت و منفی شورای سوم را چه می دانید؟

خب قاعدتا این عزیزان زحمات خود را کشیدند اما ظرفیت کار خیلی بیشتر از این حرف هاست و جای کار بوده است اما عدم شفاف سازی و برخی پروژه های مشخص از نقاط ضعف شورا محسوب می شود.

SAM 8523

شعار انتخاباتی شما چیست؟

هنوز هم می توان کمی بهتر زندگی کرد در شهری آگاه تر، پاک تر ، زیباتر.

 

اگر بخواهید مرودشت را تعریف کنید.

مرودشت میراث دار 1200شهید و قلب تپنده دنیاست

SAM 8527

برنامه های شما در آینده حول چه محوری خواهد بود؟آیا شما برنامه مالی هم دارید؟

برنامه های من حول محور مشارکت مردمی است که به دنبال تحقق مدیریت محله هستم که شورای محله و سرای محله در قالب آن می گنجد که در واقع به دنبال استفاده از تمام ظرفیت های موجود نیروی انسانی هستیم.

از طرفی چون در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری کار کردم بیشتر به دنبال جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری در پروژه های صنعتی هستم برای مثال شهرداری زرقان در برخی صنایع و معادن سرمایه گذاری کرده است که می تواند برای مرودشت الگویی در جهت ایجاد درآمدهای پایدار باشد.

SAM 8534

با توجه به اینکه شورای آینده 11نفر هستند، در صرت رای آوردن تعامل شما چگونه خواهد بود؟

قطعا چون بنده نیروی جوان و تازه نفس و پرانگیزه هستم از انعطاف پذیری برخوردارم که قطعا تعامل با دیگر اعضا برای من سخت نخواهد بود.

SAM 8536

با توجه به اینکه شورای سوم به نوعی با رسانه ها قهر بودندو به قول شما یکی از نقاط ضعف شورا عدم شفاف سازی است، برنامه های شما برای ارتباط با رسانه ها چیست؟

قطعا مثل الان با رسانه ها تعامل خواهم داشت که در صورت امکان روابط عمومی شورای شهر را راه اندازی می کنم.

SAM 8537

عدالت شهری در برنامه های آقای پرویزی چه جایگاهی دارد؟

در برنامه های عدالت شهری به دنبال تمرکز زدایی از خیابان اصلی هستیم و توزیع عادلانه خدمات در کل نقاط شهر وپراکندگی یکسان امکانات شهری با محوریت محلات هم از برنامه های ماست که نمونه آن می توان راه اندازی بازارهای عرضه مستقیم محصولات مایحتاج روزانه در محلات که از تجمع دست فروشان در مرکز شهر جلوگیری می کند و هم از رفت و آمدهای غیر ضروری شهروندان به دیگر نقاط شهر که به نوبه خود نقش مهمی در کاهش ترافیک شهری را دارد، کاهش میدهدنام برد.

SAM 8539

تخریب در تبلیغات شما چه جایگاهی دارد؟

این کار را غیر اخلاقی می دانم و اعتقادم این است که صداقت بزرگترین صفتی است که هر انسان می تواند داشته باشد

 

با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی، انتخابات را چگونه می بینید؟

ان شاالله پرشورتر از هر سال

 

چه سفارشی برای رقیبان دارید؟

بیایید همه باهم زندگی کمی بهتر را ممکن سازیم

 

اگر قرار باشد حرفی با رای دهندگان بزنید.

رای هر فرد نشان دهنده ی شعور و شخصیت هر فرد است پس به شخصیت خود احترام بگذاریم

 

اگر رای نیارید؟

خدا را شکر می کنم و در خدمت همشهریان عزیزم کما فی السابق در سازمان صنعت و معدن و تجارت به نشانی شیراز بیست متری سینما سعدی روبروی بیمارستان شفا اتاق 108 واحد اشتغال و سرمایه گذاری هستم

 

حرف آخر شما؟

همه مرودشتی ها مخصوصا جوانانش را دوست دارم

5.8.5y

منبع : سایت ندای مرودشت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
معرفی شهرستان مرودشت به عموم ایرانیان عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    در انتخابات 92 به چه کسی رای می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 1,415
  • بازدید سال : 1,860
  • بازدید کلی : 24,357
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ