loading...
مرودشتيا
عزادار حسين بازدید : 162 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 گفتگوها فقط به منظور آشنایی بیشتر شما با اهداف و برنامه این عزیزان است و بنده سعی می کنم اصل بی طرفی رسانه ای ام را حفظ کنم. 


 مرودشت

 

به ادامه مطلب بروید

 

ابتدا سلام عرض می کنم به روح امام راحل و شهدا . همچنین سلام و صلوات خاص میفرستم بر امام زمان (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری و عرض سلام و ادب و احترام خدمت همشهریان عزیز مرودشتی دارم .

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

محمد جواد فلاحی متولد 30/12/62 هستم . اصالتا حاجی آبادی و از مادری عشایر متولد شدم و کارشناس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هستم .

سوابق کاری خودتان را شرح دهید ؟

رییس سابق انجمن علمی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به مدت 2 سال

نماینده روزنامه بین المللی نیم نگاه فارس در شهرستان مرودشت و حومه

عضو سابق تیم کشتی آزاد شهر ستان مرودشت

مدیریت سابق باشگاه بدنسازی ولیعصر (عج)

سرمربی تیم فوتسال مسابقات داشگاهی

شما در زمان مسئولیت هایتان چه کارهای قابل توجه ای انجام داده اید؟

در دانشگاه سعی نمودم که تحولی در حیطه وظیفه خود به عنوان مدیریت انجمن علمی علوم سیاسی د جهت اعتلای ایران عزیز اسلامی بردارم

و چنان عمل نمودم که موفق شدم انجمن علمی علوم سیاسی را در مدت 2 سال مدیریت خود دچار دگرگونی ریشه ای و بنیادین نمایم .

همچنین شایان ذکر است که در همان سال های ریاست خود سعی نمودم به عنوان فردی از شهرستان مرودشت نشان دهم که می توانیم هر جا توانایی خود را به عنوان یک مرودشتی به نحو احسن انجام دهیم. همچنین سعی نمودم نشریه ای به عنوان جهان سیاست را برای اولین بار در دانشگاه تاسیس نمایم و قدمی در جهت توسعه علمی و رشد و شکوفایی علمی و سیاسی با پیروی از رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر بزرگوار جهان اسلام بردارم و همچنین باب تریبون  های آزاد اقتصادی سیاسی اجتماعی حتی فرهنگی را به راه انداخته و در این مدت در این مسیر کارهای اساسی و ریشه ای انجام گرفت.

محمد جواد فلاحی

 

انگیزه شما از نامزد شدن برای شورا چیست ؟

امروز به عنوان یک عضو از جامعه احساس تکلیف نموده و قدم در راهی گذاشتم که بتوانم با توجه به نام گذاری سال حماسه سیاسی اقتصادی قدمی کوچک به سهم خودم بردارم و امروز چالش ها و معضلات اجتماعی به من این انگیزه را داده است که بتوانم در صحنه تحولات نیز نقش خود را به عنوان یک سیاسی به معرض ظهور بگذارم .و معتقدیم که امروز اگر قرار باشد خدمتی از سوی هر مرودشتی انجام بگیرد تا مرودشتی آباد و در شان مردم صبور و شریف مرودشت داشته  باشیم من نیز باید دینم را نسبت به این شهر ادا نمایم . چرا که معتقدم در 14 سال شوراها که سه دوره متوالی را در بر می گیرد اقداماتی آنچنان که پتانسیل های موجود ، رشد و ترقی شهرم را می بایست به دنبال داشته باشد  صورت نگرفته و لذا آمده ام تا قدمی کوچک اما با ماندگاری بزرگ را خلق نمایم و از خداوند منان خواستارم لطف خود را در این مسیر شامل حال بنده حقیر نماید.

ویژگی های مثبت و منفی شورای سوم ؟

شوراهای سوم در جهت پیشرفت اهداف خود قدم هایی را برداشتند اما آنچه مسلم است نتوانسته اند به عنوان یک شورای یکدست با سلایق فکری متفاوت در نهایت یک تفکر و اندیشه را در جهت پیشرفت شهر بردارند و لذا گاهی دو دستگی ها و چند دستگی ها در شورا نمود پیدا کرد .در این که شهر مرودشت 14 ماه بدون شهردار پیش رفت نمی توان نقش شوراها را در این کاستی ها بی تاثیر دانست و لذا اگر شوراهای قبلی از هر طایفه و از هر تفکر در نهایت می توانستند به جمع بندی برسند که در پیشبرد شهر موثر باشند می بایست اختلافات و چند دستگی ها را به خاطر مصالح و منافع جمعی مردم شهر کنار گذاشته و مردم شهر را فدای اختلافات نمایند  که امید است در دور چهارم انتخابات شوراها اشخاصی انتخاب شوند که در کنار دیانت و اعتقادات مذهبی از تخصص لازم و رشته ای مرتبط با این وظیفه خطیر بهره مند شوند و لذا معتقدیم مردم آگاه با تحقیقات کامل برای بهبود وضعیت شهر قدم برخواهند داشت تا حماسه ای بزرگ خلق نماییم.

در یک جمله مرودشت را تعریف نمایید ؟

مرودشت به عنوان قطب کشاورزی صنعتی و حتی علمی می بایست رشد و نمود قابل توجهی داشته باشند که متاسفانه با انتخاب نکردن افراد شایسته و مردم سالار و دلسوز نتوانسته ایم آنجور که باید و شاید موفق بوده باشیم . همچنین مرودشت به عنوان قطب ورزش استان و حتی کشور می بایست از این استعدادهای خدادادی کمال استفاده و حمایت به عمل می آمد و همچنین با دارا بودن آثار باستانی که متعلق به نیاکان  و مردم گذشته ماست و به عنوان ثروتی مای ملی برای ما به یادگار مانده است از آن جهت رشد و زیبا سازی شهرمان استفاده کنیم و حتی از پتانسیل های موجود در این نقطه شهر در جهت اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم و حتی ایجاد تفریحگاه هایی در دل جنگل ها به عنوان یک پارک جنگلی استفاده نموده که این نیز مورد توجه شورای سابق نبوده و نیست  و  ما آمده ایم تا از کوچکترین روزنه ها برای مردم شهرستان کاری به ثمر برسانیم که این نیز باید مورد توجه مسئولین به لطف خدا قرار گیرد .

 

مرودشتیا

 

 

 

 

 

 

برنامه های آینده شما ؟

تخصص گرایی و استفاده از نیروهای بومی

استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران

تبدیل شهرداری به سازمانی در آمد زا با توجه به پتانسیل شهر مرودشت

نوسازی و بهسازی بخش فرسوده شهری

ایجاد صندوق ذخیره مالی

استفاده از طرفیت های موجود در مجموعه تخت جمشید

رفع مشکلات و معضلات ناوگان مسافربری شهری و بین شهری مشکل ترافیک

توجه ویژه به ورزش شهرستان از طریق حمایت های مالی

رسیدگی به وضعیت نامناسب معابر عمومی زیباسازی شهری و فضای سبز

تجهیز پارک حاشیه شهر به وسایل ورزشی همگانی

ایجاد مراکز آموزشی فرهنگی مورد نیاز شهر

برنامه های شما برای ارتباط با رسانه ها و شفاف سازی چیست ؟

بنده به عنوان یک روزنامه نگار که مسئولیت نمایندگی روزنامه بین ا لمللی نیم نگاه فارس را در شهرستان مرودشت بر عهده دارم باید این مقوله اشاره گردد که امروز مردم جامعه ما باید از تمام اقدامات و عملکرد مسئولین خود که به صورت مستقیم توسط آنها انتخاب می شوند آگاه گردند  و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین ایجاد گردد تا آنچه انجام پذیرد یا در دست اقدام است به سمع و نظر مردم برساند . شوراها باید با رسانه ها حتی به صورت مستقیم با مردم در مورد اقدامات انجام شده و در حال انجام گفتگو نمایند که این خشنودی مردم و جلوگیری از فساد اداری را در پی خواهد داشت و خیلی از مشکلاتی را که الان شهرداری با آن دست و پنجه نرم می کند حل خواهد نمود و بنده به سهم خود اگر از طرف مردم شریف مرودشت انتخاب گردیده در زمینه شفاف سازی کامل از برنامه ها و هزینه ها گام برمیدارم تا مردم بدانند مسئولین در برابر آنها احساس تکلیف می نمایند و به نظر بنده حقیر شوراها هر 6 ماه یک بار باید گزارشی از عملکردها به مردم ارائه کنند تا مردم بدانند مسئولین چه می کنند و چه خواهند کرد .

عدالت شهری در برنامه های شما چه جایگاهی دارد ؟

امروز بنده به عنوان یک شهروند  در درجه اول و سپس شورای شهر اگر انتخاب شوم بحث عدالت اجتماعی را پیگیر خواهم شد چرا که معتقدیم بسترسازی لازم در جهت استفاده همه ی شهروندان در نقطه نقطه شهر صورت نگرفته و بعضی از نقاط شهر از امکانات بیشتری بهره مند و بعضی محروم اند  .بنده حقیر معتقدم که مردم این نقاط از شهر باید از حقوق شهروندی برخوردار گردند چرا که در در آمدهای حاصله سهمی دارند پس مردم نقاظ ضرعیف شهر نیز در  انتخابات خود دقت لازم را به عمل آورند .

تخریب در نظر شما  چگونه است ؟

تخریب از نظر من کاری غیر اخلاقی است پس به شوراهای عزیز پیشنهاد می کنم  که تبلیغات سالم نمایند و به  ارائه برنامه و کارهای خود پرداخته و انتخاب اصلح و صحیح را به مردم وا گذاریم چرا که آنها خود بهتر را تشخیص داده و عمل می کنند .

 

شورای شهر مرودشت + عکس + انتخابات

با توجه به نامگذاری سال انتخابات را چگونه می بینید ؟

من نیز به عنوان یک شهروند که خود در انتخابات شرکت خواهم کرد از همه مردم شهرم نیز خواسته ام که با شور و هیجان در انتخابات شرکت نمایند و به عنوان کاندید در برنامه هایی که در شهر داشته ام شور و هیجان خاصی را در مردم می بینم که به خلق حماسه ای عظیم و ملی تبدیل خواهم گشت و لذا کسانی که انتخاب می شوند به عنوان ریاست جمهوری و شوراها سعی نمایند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حماسه خلق نمایند تا به اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده گردد.

چه سفارشی برای رقیبان دارید ؟

از زیر سوال بردن اعتقادات و تخریب اشخاص و مسئولین شهر برای رسیدن به اهداف خود به هر قیمتی ولو نا مشروع استفاده نکنند تا مردم را در انتخابات دچار سر در گمی کنند . با تشکر از همه کاندیدا

حرف شما با رای دهندگان ؟

یک رای شما نیز می تواند در انتخابات تاثیر خود را بگذارد و از انتخاب اشخاص ناصالح و نا کارآمد جلوگیری کند پس به سوی صندوق های رای بروید و به کسانی رای دهید که به اسلام و ایران وفادارند.

نظر شما در مورد شایسته سالاری ؟

امروز معتقدم قوم گرایی و طایفه گرایی جایگاهی در دید من نخواهد داشت و معتقدم باید اشخاصی در مسند قدرت و اداره شهر قرار گیرند که از تخصص دیانت و دلسوزی برخوردار باشند سپس در کنار تخصص دیانت و دلسوزی بومی گرایی را سر لوحه کار خویش قرار خواهم داد تا مردم شهر بدانند خودمان از عهده امور شهرمان بر می آییم و دیگر نیازی به غیر بومی ها نداریم و نخواهیم داشت .

اگر رای نیاوردید چه مکنید ؟

بنده تابع خواست و اراده پروردگار متعال هستم و چنان چه مود انتخاب شهروندانم قررار نگیرم تابع قانون خواهم بود و خدا را شاکرم که این تکلیف از روی بنده حقیر برداشته و  سعی می نمایم با ادامه تحصیل در جایی دیگر خدمتی به همشهریانم در درجه اول ودر نهایت به کشور عزیزم ایران بنمایم .

شعار شما ؟

شعار انتخاباتی من حول سه محور تحول اعتدال و کارآمدی می گردد و لذا تفسیر و برداشت  از آن را به عهده مردم می گذارم .

حرف آخر شما ؟

به عنوان حرف آخرم عنوان می کنم که نسبت به بانوان مومن و بزرگوار شهرم خدمتی بنمایم چرا که معتقدم همه انسانیم و نیمی از شهروندان ما را خانم ها تشکیل می دهند که هم از سواد و تخصص لازم برخوردارند و مطمئنم از پتانسیل های موجود در آنها در جهت اداره امور شهر استفاده خواهم نمود. چرا که آنها نیز حق و حقوقی دارند و اسلم نیز مخالف حضور فعال بانوان در فعالیت های اجتماعی نبوده و نیست و این از نعمت های عظیم الشان پروردگار بوده است.

در پایان از مردم شریف مرودشت میخواهم به افرادی که در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم های سنگین دست به ریخت و پاش های آنچنانی می نمایند توجه داشته باشند که چطور با هدر دادن سرمایه های مملکت چه مالی و چه اقتصادی اقدام می نمایند می توان اعتماد کرد و سرمایه شهر را به آنان سپرد . آنها به پول های خود رحم نمی کنند پس چطور  می توانند به مردم خدمت نمایند و این افراد نمیتوانند امانتدار دلسوزی برای مردم باشند و با ریخت و پاش هایی که انجام می دهند بی شک اگر انتخاب شوند جهت جبران هزینه های خود اقدام میکنند و از سرمایه های شهر در جهت منافع خود و پشت پرده قدم برخواهند داشت.

پس بیاندیشیم که را انتخاب می کنیم و رای بدهیم.

و من الله توفیقکم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
معرفی شهرستان مرودشت به عموم ایرانیان عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    در انتخابات 92 به چه کسی رای می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 1,396
  • بازدید سال : 1,841
  • بازدید کلی : 24,338
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ