loading...
مرودشتيا
عزادار حسين بازدید : 83 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

گفتگوها فقط به منظور آشنایی بیشتر شما با اهداف و برنامه این عزیزان است و بنده سعی می کنم اصل بی طرفی رسانه ای ام را حفظ کنم.  


انتخابات

به ادامه مطلب بروید

گفتگو با ابوذر کاظمی نامزد شورای چهارم مرودشت

SAM 8574

 لطفا خودتان معرفی کنید.
ابوذر کاظمی هستم متولد 1360مرودشت
تحصیلاتم را تا دیپلم در مرودشت گذراندم، در سال 1380وارد دانشگاه شدم و در رشته حقوق قضایی مشغول به تحصیل شدم. در سال 1384فارغ التحصیل و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی در مرحله پایان نامه هستم.

SAM 8572 سوابق کاری خودتان را شرح دهید.
در سال 1385 و 1386 وکیل و کارشناس حقوقی دفاتر حمایت از ایثارگران شهرستان مرودشت بودم. پس از آن در سال 1387 در آزمون وکلای دادگستری استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد شرکت کردم و اکنون نیز به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، مشغول فعالیت هستم.

SAM 8573

انگیزه شما از نامزد شدن برای شورا چیست؟
سؤال شما را این گونه جواب خواهم داد که در شرایط فعلی اذهان عموم مرودشتی ها به خاطر اینکه شوراها فعالیت خود را منحصر به شهرداری کرده اند، شوراها را فقط ناظر به اعمال مجموعه شهرداری می دانند، در صورتی که طبق قانون وظایف شورا فراتر از این بوده تا جایی که قانون اساسی ما هفت اصل از اصول خود را به شورا ها اختصاص داده است
یکی از این اصول، «اصل یکصدم» قانون اساسی است که اعلام می دارد هدف از تشکیل شورا پیشبرد برنامه های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، فرهنگی ، آموزشی، بهداشتی و سایر امور رفاهی است. به دلیل این که بنده وکیل هستم و با قانون آشنایی دارم، معتقدم که باید در شورا فردی باشد که به عنوان یک ناظر حقوقی بر قراردادهای شورا نظارت داشته باشد که من با این انگیزه وارد شدم

SAM 8571 ویژگی های مثبت و منفی شورای سوم را چه می دانید؟
در مورد شورا اظهار نظربسیار مشکل است، چون همیشه به عنوان یک شهروند به شورا نگاه کردیم در صورتی که اگروارد شورا شویم نگاه ما تغییر خواهد کرد.

SAM 8551 شعار انتخاباتی شما چیست؟
با توجه به اینکه شهر مرودشت از پتانسیل های خوبی برخوردار بوده است و برای تأمین خواسته های مردم نیاز به درآمد کافی است، شعارم پیرامون کسب درآمد پایدار است.


اگر بخواهید مرودشت را تعریف کنید.
منبع در آمد.

SAM 8554 برنامه های شما در آینده حول چه محوری خواهد بود؟آیا شما برنامه مالی هم دارید؟
برنامه های من بیشتر حول محور تأمین درآمد پایدار برای شهرداری می باشد. این نکته را باید مدنظر گرفت که شورا محل کسب تجربه نیست بلکه باید در عمل توانایی هایمان را نشان دهیم.
مشکلات مالی شهرداری مرودشت برکسی پوشیده نیست، درحال حاضر درآمد شهرداری بر عوارض ساخت و ساز است که جوابگو نیست و ما باید به دنبال منابع درآمدی پایدار باشیم که سرمایه گذاری ها نمونه ای از این امر هستند.
ما نتوانستیم از ظرفیت تخت جمشید، پتروشیمی مرودشت و وپسماندها بهره ببریم، از طرفی وضعیت عوارض کارخانه هایی چون پتروشیمی شیراز و آرد دادلی و صنایع کارگاهی رضایت بخش نیست.
ما می توانیم برای پارک چاه جنگل شهرداری مرودشت مانند دیگر شهرها، باغ پرندگان داشته باشیم یا وجود موزه در مرودشت یک نیاز است و بحث هیأت امنایی کردن تخت جمشید از مواردی است که می تواند به نفع مرودشت باشد.
باید این را بدانیم که زمانی تخت جمشید ارزش واقعی خود را نشان می دهد که در سرنوشت اقتصادی مردم نقش داشته باشد.
از طرفی یکی از بزرگترین مشکلات مرودشت عدم آشنایی با ابتدایی ترین حقوق شهروندی است در صورتی که طبق قانون، قوانینی که تصویب می شوند ظرف 15 روز لازم الاجرا می شود و اصل بر این است که هموطنان ما همه از قوانین اطلاع دارند، درصورتی که در واقعیت اینجور نیست. برای مثال مبلمان شهری مرودشت به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات توسط شهرداری و پیگیری نکردن توسط مسئولان مربوط است

SAM 8555

با توجه به اینکه شورای آینده 11نفر هستند، در صورت رای آوردن تعامل شما با ایشان چگونه خواهد بود؟
این موضوع بر می گردد به انتخاب مردم که چه کسانی را برمی گزینند اما معتقدم اعضای شورا به جای اینکه روبروی هم قرار بگیرند باید در کنار هم قرار بگیرند.

SAM 8561

با توجه به اینکه شورای سوم به نوعی با رسانه ها قهربودند، برنامه های شما برای ارتباط با رسانه ها و شفاف سازی چیست؟
یکی از وظایف شورا طبق قانون شورا، اعلان بیلان کاری است و شورای شهر موظف است هر شش ماه یکبار در یکی از رسانه ها و جراید محلی اقدامات خود را شرح دهند که رسانه ها می توانند در این مورد شورا را یاری رسانند و در بیداری مردم نقش داشته باشند.

SAM 8562

عدالت شهری در برنامه های ابوذر کاظمی چه جایگاهی دارد؟
از آنجا که شهر متعلق به تمامی شهروندان مرودشتی است پس می بایست خدمات به صورت یکسان در تمامی نقاط شهر تقسیم شود و برحسب اولویت به دنبال بردن خدمات به مناطق کمتر توسعه یافته هستیم که در کنار این، تمرکز زدایی از خیابان اصلی، نیزاز جمله برنامه هایی است که عدالت شهری را تحقق می دهد.

SAM 8570

تخریب در تبلیغات شما چه جایگاهی دارد؟
تخریب و انتقاد دو مقوله جدا هستند.تخریبی که قرار باشد به عنوان پله ای برای ترقی باشد مورد قبول نیست اما من معتقدم انتقاد نه تنها مساله بدی نیست بلکه خیلی هم کارساز است به طوری که بادبادک با باد مخالف بالا می رود.

SAM 8565

با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی، انتخابات را چگونه می بینید؟
مثل ادوار گذشته مردم نشان خواهند داد با شور و شعور کافی وارد عرصه می شوند.

چه سفارشی برای رقیبان دارید؟
با توجه به تخصصشان به مردم وعده و وعید بدهند.

SAM 8567

اگر قرار باشد حرفی با رای دهندگان بزنید.
شهر متعلق به شماست پس در سرنوشت خودتان تصمیم بگیرید

 

اگر رای نیارید؟
انشاالله در بحث تخصصی خود با شورای شهر همکاری خواهم داشت

SAM 8568

حرف آخر شما؟
انشالله روزی برسد که همه ما با افتخار سرمان را بالا بگیریم و بگوییم شهر ما بهترین است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
معرفی شهرستان مرودشت به عموم ایرانیان عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    در انتخابات 92 به چه کسی رای می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 1,373
  • بازدید سال : 1,818
  • بازدید کلی : 24,315
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ