loading...
مرودشتيا
عزادار حسين بازدید : 82 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

گفتگوها فقط به منظور آشنایی بیشتر شما با اهداف و برنامه این عزیزان است و بنده سعی می کنم اصل بی طرفی رسانه ای ام را حفظ کنم.


به ادامه مطلب برویدمرودشتیا

 

محمود حیدری: تمام حقوقم را صرف کارهای فرهنگی در نواحی محروم شهر می کنمSAM 8943

 لطفأ خودتان را معرفی کنید.

محمود حیدری هستم، هم سن انقلاب، در محله فردوسی مرودشت به دنیا آمدم. دارای مدرک کارشناس مدیریت و برنامه ریزی و خبرنگاری 

 

سوابق کاری خودتان را شرح دهید.

مدت 6سال است که خبرنگار صدا و سیما هستم و در حال حاضر مسئولیت روابط عمومی میراث فرهنگی مرودشت را برعهده دارم.

شرکت در برنامه های فرهنگی نیز به نوعی مرا جز فعالان فرهنگی شهر به حساب آورده است.

 

شما در زمان مسئولیت هایتان چه کارهایی قابل توجهی انجام دادید؟

فعالیت های خبری، خود کار قابل توجهی است به خصوص اینکه ما توانستیم با فعالیت مناسب و تلاش همکاران سهم خبرهای مرودشت را در صداو سیما بالا ببریم.

در زمان روابط عمومی هم پیگیری اطلاع رسانی در خصوص مسائل تخت جمشید و میراث فرهنگی بودم که سایت میراث فرهنگی مرودشت خروجی این پیگیری ها بوده است.

SAM 8944

انگیزه شما از نامزد شدن برای شورا چیست؟

دیدن برخی نارسایی های برای من احساس تکلیفی به وجود آورد تا با ورود به عرصه خدمت، دین خودم را ادا کنم و با خودم شرط کردم که هر حق و حقوقی را که نصیبم شود، صرف کارهای فرهنگی در مناطق محروم و حاشیه ای شهر کنم.

SAM 8945

ویژگی های مثبت و منفی شورای سوم را چه می دانید؟

تلاش شورا برای افزایش سرانه فضای سبز قابل تقدیر است اما شورای سوم مرودشت نه چشم انداز داشت و نه برنامه بلند مدت.

در بعد نظارت هم شورا کارنامه قابل قبولی نداشته است. زیباسازی از جمله برنامه هایی بود که شورا توجه نکرد.

 

اگر بخواهید مرودشت را تعریف کنید؟

مرودشت تاریخ زنده ایران

SAM 8946

برنامه های شما در آینده حول چه محوری خواهد بود؟آیا شما برنامه مالی هم دارید؟

برنامه های من حول سه محور زیر است:

1-خدمات شهری

2- خدمات عمرانی

3- خدمات فرهنگی

که با استفاده از توان مردم و توانایی شهرداری، برنامه ها را محقق خواهیم کرد.

یکی از برنامه های من در حوزه رسانه، راه اندازی رادیو شهری در شهرستان مرودشت در جهت اطلاع رسانی، و برنامه های فرهنگی برای اقشار مختلف است که در کنار آن راه اندازی روابط عمومی شورا هم مدنظرمان است زیرا برخی نظرات هستند که می تواند به شورا کمک کند و یا نقاط کوری است که شورا آن را نمی بیند ولی مردم آن را می بینند و اگر فرصتی شد مجتمع رسانه ای را، راه اندازی خواهیم کرد.

با توجه به اینکه در حوزه گردشگری فعالیت کردم، باید بگویم که خود مردم از نقاط قوت شهر اطلاع ندارند که بخواهند این قوت ها را برای گردشگران بیان کنند و یا حتی ما صنایع دستی شهر خود را به خوبی نمی شناسیم.

عده ای می گویند ما باید در مرودشت هتل بزنیم در صورتی که ما هتل ارتش را داریم که باید فکری به حال ساماندهی آن کرد که شورا می تواند در این امر ورود کند که منافع آن بی شک نصیب مرودشت خواهد شد.

یا ما تورهای گردشگری برای اهالی مرودشت نداریم که می توان با استفاده ازظرفیت اتوبوسرانی این تورها را با قیمت های مناسب فراهم کرد که اگر گردشگری رونق یابد باید راه اندازی تعاون های محلی باعث درآمد زایی فردی خواهد شد.

چاه جنگلی شهرداری فرصتی بود که میراث فرهنگی در اختیار شورای مرودشت گذاشت اما بعد از یکسال هنوز هیچ اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است که ایجاد باغ پرندگان یا باغ موزه می تواند درآمدی برای شهرداری به ارمغان آورد.

ما در مباحث فرهنگی شورا وقتی به برنامه ها نگاه می کنیم یا راه اندازی دو فرهنگ سرا است که استاندارد نیست و حتی یک سالن چند منظوره هم نداریم، در ایام و اعیاد خاص هم با چهار پلاکارد و یک بنر سرو ته قضیه را بهم آوردند.

در ساخت پارک ها هم قبل از آنکه به انسان توجه کنند به مکان توجه کردند ما در پارک هایمان مکان فرهنگی نداریم.

در حوزه مطالعات هم آن نیم درصد از بودجه شهرداری که باید به کتابخانه های عمومی اختصاص یابد فقط سه کتابخانه را برای مرودشت در برداشته است که نسبت به جمعیت کافی نیست.

همه این موارد بیانگر این است که اگر وظایف فعلی را هم خوب انجام داده بودیم وضعیت ما بهتر از این بود.

SAM 8947

با توجه به اینکه شورای سوم به نوعی با رسانه ها قهر بودندو یکی از نقاط ضعف شورا عدم شفاف سازی است، برنامه های شما برای ارتباط با رسانه ها و شفاف سازی چیست؟

چون خودم از اهالی رسانه بوده ام، در صورت ورود به شورا صدای مردم شهر خواهم بود از طرفی ما می توانیم از طریق اطلاع رسانی دقیق با واقعیت ها جلو برویم و این را بدانیم که شفاف سازی انگیزه ای برای کمک به روند توسعه است.

 

عدالت شهری در برنامه های محمود حیدری چه جایگاهی دارد؟

ما یک ساختار واحدی به اسم شهر داریم که باید برخورد واحدی با همه نقاط آن صورت گیرد که این در راستای عدالت شهری است.

SAM 8948

تخریب در تبلیغات شما چه جایگاهی دارد؟

تخریب کار درستی نیست زیرا وقتی یک منطق برای گفتگو باشد نیازی به تخریب نیست.

 

با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی، انتخابات را چگونه می بینید؟

مردم با توجه به بصیرتی که امروز در بین خود دارند با حضور پرشور خود، فرمایشات رهبری را عملی می کنند

 

چه سفارشی برای رقیبان دارید؟

امیدوارم قول و برنامه هایی ندهند که باعث دلزدگی مردم شوند زیرا هرچه داریم از همین مردم داریم.

 

اگر قرار باشد حرفی با رأی دهندگان بزنید.

مردم ما انسان های باهوشی هستند و می دانند که چه کسانی با چه طریقی در حال جمع آوری رأی هستند

 

اگر رای نیارید؟

خدا را شکر می کنم و این را می دانم که حتمأ حکمتی در کار بوده است که من از آن بی اطلاعم

 

حرف آخر شما؟

امیدوارم که مردم و نامزدها در جهت تحقق حماسه سیاسی قدم بردارند.

منبع : ندای مرودشت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
معرفی شهرستان مرودشت به عموم ایرانیان عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    در انتخابات 92 به چه کسی رای می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 1,423
  • بازدید سال : 1,868
  • بازدید کلی : 24,365
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ