loading...
مرودشتيا
عزادار حسين بازدید : 74 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

گفتگوها فقط به منظور آشنایی بیشتر شما با اهداف و برنامه این عزیزان است و بنده سعی می کنم اصل بی طرفی رسانه ای ام را حفظ کنم. 


فاطمه السادات موسوی

 

به ادامه مطلب بروید

 

 لطفأ خودتان را معرفی کنید؟

فاطمه السادات موسوی فرزند سید محمد باقر موسوی و نوه سید ناصر موسوی هستم . در سال 1366 در شیراز متولد شدم و دارای مدارک حسابداری حرفه ای از جهاد دانشگاهی و کارشناس مهندسی کشاورزی گیاه پزشکی و عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هستم.

فاطمه السادات موسوی

انگیزه شما از نامزد شدن برای شورا چیست؟

من خودم یک جوان هستم که خیلی به دنبال کار بودم و خیلی ناراحت می شدم وقتی می دیدم جوان های ما با داشتن مدارک بالا مجبور به فروشندگی می شوند و از این رو تصمیم گرفتم پا به عرصه شورا بگذارم تا از این راه وارد جامعه بشوم و بتوانم جوانان را سر کار ببرم که مجبور به فروشندگی نشوند.

ویژگی های مثبت و منفنی شورای سوم را چه می دانید؟

به نظر من وظیفه اصلی شورا معین کردن یک شهردار اصلح و کار آمد است که باید کسانی که به شورا راه پیدا می کنند بتوانند فردی مناسب را انتخاب کنند.

اگر بخواهید مرودشت را تعریف کنید؟

مرودشت نیاز مند بازسازی

برنامه های شما در آینده حول چه محوری خواهد بود؟

مطرح کردن زنان و جوانان که بخشی از جامعه هستند اما کمتر مورد توجه قرار می گیرند

مرودشتیا

عدالت شهری در برنامه های شما جایگاهی دارد؟

می توان گفت جایگاه اول را دارد.

تخریب در تبلیغات شما چه جایگاهی دارد؟

کار خیلی زشت و نا پسندیده ای است چون همه باید با هم ، هم صدا و یکی باشیم تا بتوانیم کار اساسی کنیم.

با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی، انتخابات را چگونه می بینید؟

یکی شدن انتخابات ریاست جمهوری با شورای شهر یکی از دلایل نام گذاری این سال هست . به نظر من با آمدن مردم به پای صندوق های رای می توانیم نشان دهیم که سیاست برای مردم ما مهم است .

چه سفارشی برای رقیبان دارید؟

همه باید با هم یکی شویم و شهرمان را آباد کنیم . به قول معروف یک دست صدا ندارد و همه باید پشت هم باشیم.

اگر قرار باشد حرفی با رأی دهندگان بزنید؟

من نه به پشتوانه کسی آمدم نه وام دهنده کسی هستم و هدفم فقط جبران خرابی هاست .

مرودشت

نظر شما در مورد شایسته سالاری چیست ؟

مثبت است 

اگر رای نیاورید؟

اگر من رای نیاوردم حتما کسانی بوده اند که شایسته تر از من بوده اند و اصلا ناراحت نمی شوم و خیلی خوشحالم که این تجربه بزرگ را پیدا کردم و با چند آدم معروف آشنا شدم و شاید باز هم چهار سال آینده کاندید شوم.

 شعار شما ؟

باید شعار همه در شورا شنیده شود.

حرف آخر شما؟

با همت شما مردم فهیم و انتخاب کاندیدای اصلح امید به آبادانی شهرمان را دارم .

 

استفاده از این مطلب فقط با ذکر نام وبلاگ مرودشتیا بلا مانع است . سایر کاندیدا نیز می توانند برای مصاحبه با شماره 09364184133 تماس حاصل نمایند

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
معرفی شهرستان مرودشت به عموم ایرانیان عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    در انتخابات 92 به چه کسی رای می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 1,450
  • بازدید سال : 1,895
  • بازدید کلی : 24,392
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ